Mentenanta tehnica
Serviciile de mentenanta tehnica au ca principal scop asigurarea functionarii optime a sistemelor cladirii prin intretinere preventiva, predictiva si corectiva. Aceste activitati duc la prelungirea ciclului de viata si a performantelor sistemelor cladirii si la minimizarea numarului de disfunctionalitati.
- intretinerea preventiva consta intr-un plan de actiuni de mentenanta urmarind prevenirea caderilor si defectelor echipamentelor, proiectat sa asigure si sa mentina buna functionare a acestora, prin inlocuirea componentelor uzate inaintea defectarii lor. Activitatile de mentenanta preventiva presupun controale periodice, revizii partiale si/sau totale la intervale specificate, schimburi de fluide, ungeri etc. Beneficiile pe termen lung ale acestui tip de mentenanta sunt:
- siguranta crescuta in functionare;
- costuri mai scazute de inlocuire a echipamentelor;
- reducerea timpilor morti;
- management optimizat al inventarului de piese de schimb;
- cresterea confortului chiriasilor.
- intretinerea predictiva contribuie la determinarea conditiei echipamentelor in functiune in scopul predictiei precise a actiunilor de intretinere. Aceasta abordare are ca efect importante reduceri ale costurilor fata de cele de actiunile de intretinere de rutina, deoarece se desfasoara in perioada functionarii echipamentelor, minimizand astfel intreruperile sistemelor normale de operare;
- intretinerea corectiva corespunde situatiei de interventie pentru remedierea operativa a unei defectiuni la un echipament functional. Principalele activitati constau fie in repararea, fie in repunerea in functiune sau inlocuirea pieselor din echipamentul afectat.
Echipele mobile de interventie.
Echipe mobile de interventie care desfasoara activitati legate in special de mentenanta tehnica, constand in principal in:
- interventii in situatii de urgenta, pentru remedierea operativa a defectiunilor, incidentelor tehnice diferite etc. in cel mai scurt timp posibil, in mod permanent (24 de ore din 24);
- sprijin acordat echipelor care opereaza la locatii pentru diverse situatii neprevazute privind echipamente, instalatii etc.
Dispecerat
Dispeceratul dispune de personal specializat, poliglot, fiind mai mult decat un simplu call-centre. Personalul dispeceratului are abilitati comunicationale avansate si o buna cunoastere a Facility Managementului. Orice eveniment este inregistrat si verificat in detaliu iar masurile sunt initiate operativ si sigur, fiind urmarite pana la rezolvarea efectiva a problemelor.
Dispeceratul asigura:
- prezenta permanenta in cladire, remedierea oricaror defecte aparute, in timp optim;
- permanenta monitorizare a sistemelor si a celor tehnice;
- coordonarea actiunilor intr-un cadru care sa permita interventiile rapide in cladire;
- primirea tuturor cererilor chiriasilor privind solicitari de lucrari suplimentare, diferite servicii, eventuale plangeri etc.
Toate informatiile sunt colectate la dispecerat,
care are un numar unic de telefon si o persoana de contact.
DISPECERAT 24h/24h: 0720 506 506